(-•♥منتديات عرب سوفت♥•-)
افلام 2009-اغانى2009-طرب-ادخلو يا شباب سجلو معانا وكونو من اسرتنا السفاح دى فى دى-ولاد العم دى فى دى-عزبه ادم دى فى دى-كل الجديد عندنا
(-•♥منتديات عرب سوفت♥•-)
افلام 2009-اغانى2009-طرب-ادخلو يا شباب سجلو معانا وكونو من اسرتنا السفاح دى فى دى-ولاد العم دى فى دى-عزبه ادم دى فى دى-كل الجديد عندنا
(-•♥منتديات عرب سوفت♥•-)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(-•♥منتديات عرب سوفت♥•-)

اداره منتدى اليكساوى ترحب بكل الزائرين والاعضاء

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
<****** type="text/java******">var persistclose=0 //set to 0 or 1. 1 means once the bar is manually closed, it will remain closed for browser sessionvar startX = 30 //set x offset of bar in pixelsvar startY = 4 //set y offset of bar in pixelsvar verticalpos="fromtop" //enter "fromtop" or "frombottom"function iecompattest(){return (********.compatMode && ********.compatMode!="BackCompat")? ********.********Element : ********.body}function get_****ie(Name) {var search = Name + "="var returnvalue = "";if (********.****ie.length > 0) {offset = ********.****ie.indexOf(search)if (offset != -1) {offset += search.lengthend = ********.****ie.indexOf(";", offset);if (end == -1) end = ********.****ie.length;returnvalue=unescape(********.****ie.substring(off set, end))}}return returnvalue;}function closebar(){if (persistclose)********.****ie="remainclosed=1"********.getElementById("topbar").style.visibility ="hidden"}function staticbar(){barheight=********.getElementById("topbar").offset Heightvar ns = (navigator.appName.indexOf("Netscape") != -1) || window.opera;var d = ********;function ml(id){var el=d.getElementById(id);if (!persistclose || persistclose && get_****ie("remainclosed")=="")el.style.visibility="visible"if(d.layers)el.style=el;el.sP=function(x,y){this.style.left=x+"px";this.st yle.top=y+"px";};el.x = startX;if (verticalpos=="fromtop")el.y = startY;else{el.y = ns ? pageYOffset + innerHeight : iecompattest().scrollTop + iecompattest().clientHeight;el.y -= startY;}return el;}window.stayTopLeft=function(){if (verticalpos=="fromtop"){var pY = ns ? pageYOffset : iecompattest().scrollTop;ftlObj.y += (pY + startY - ftlObj.y)/8;}else{var pY = ns ? pageYOffset + innerHeight - barheight: iecompattest().scrollTop + iecompattest().clientHeight - barheight;ftlObj.y += (pY - startY - ftlObj.y)/8;}ftlObj.sP(ftlObj.x, ftlObj.y);setTimeout("stayTopLeft()", 10);}ftlObj = ml("topbar");stayTopLeft();}if (window.addEventListener)window.addEventListener("load", staticbar, false)else if (window.attachEvent)window.attachEvent("onload", staticbar)else if (********.getElementById)window.onload=staticbar
التسجيلفي المنتدى
<****** type="text/java******" src="client******/vbulletin_md5.js"> <****** type="text/java******" src="client******/vbulletin_md5.js?v=382">
سجلاتنا تفيد بأنك غير مسجّل في المنتدى ,, يرجى التسجيل

إسم العضوكلمة السر

تأكيد كلمة السرالبريد الإلكتروني

تأكيد البريد الإلكترونيهل انت موافق؟
  قوانين المنتدى

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
moamen
الواد الفافى وامه Poll_rightالواد الفافى وامه Poll_centerالواد الفافى وامه Poll_left 
Lominta_PervaporY
الواد الفافى وامه Poll_rightالواد الفافى وامه Poll_centerالواد الفافى وامه Poll_left 
عطر الجنه
bassma
Tarek_Diesel
mido_osama
كريم
RIttaMaria
lordoftherings
هاشم الزركاني
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
المواضيع الأخيرة
» حصريا مشاهدة فيلم عين شمس الممنوع من العرض dvd بدون تحميل
الواد الفافى وامه Icon_minitime1الثلاثاء 27 أبريل - 0:09 من طرف هاشم الزركاني

» الصيدليه الشامله لمنتدى عرب سوفت - لكل الامراض
الواد الفافى وامه Icon_minitime1السبت 10 أبريل - 19:20 من طرف هاشم الزركاني

» من عجائب جسمك‎
الواد الفافى وامه Icon_minitime1السبت 10 أبريل - 3:01 من طرف هاشم الزركاني

» فيلم " ادرينالين " نسخة DvdRip بحجم 215 ميجا تحميل مباشر علي اكتر من سيرفر
الواد الفافى وامه Icon_minitime1السبت 10 أبريل - 2:55 من طرف هاشم الزركاني

» مرض الخوف..اسبابه ومضاهره وطرق علاجه
الواد الفافى وامه Icon_minitime1السبت 10 أبريل - 2:19 من طرف هاشم الزركاني

» برنامج تعطيه ملامحك و يرسمك بشكل تقريبي
الواد الفافى وامه Icon_minitime1الجمعة 9 أبريل - 2:52 من طرف هاشم الزركاني

» حـصريـا :: فيلم زى الـنهارده نسخة vcd اصلية بجودة عالية جدا وعلى سيرفرات صاروخية
الواد الفافى وامه Icon_minitime1الثلاثاء 20 أكتوبر - 2:16 من طرف moamen

» ادخل هنا بسرعة واعرف شخصيتك
الواد الفافى وامه Icon_minitime1الثلاثاء 6 أكتوبر - 15:19 من طرف bassma

» اهمية البرتقال
الواد الفافى وامه Icon_minitime1الثلاثاء 6 أكتوبر - 4:21 من طرف bassma

» ادخلو وشوفوالغزل الرومنسي بين القطط":":":"
الواد الفافى وامه Icon_minitime1الجمعة 2 أكتوبر - 7:52 من طرف Lominta_PervaporY

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

الواد الفافى وامه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عطر الجنه
مراقبة عامة
مراقبة عامة
عطر الجنه

انثى

الواد الفافى وامه Empty
مُساهمةموضوع: الواد الفافى وامه   الواد الفافى وامه Icon_minitime1الأحد 27 سبتمبر - 4:57

اولا كده كلنا عارفين ظاهرة الشباب الفافي المدلع ده وخصوصا انهم كتروا اوي اليومين
دول يعني تلاقي منهم اللي بيقلدوا البنات في كل حاجه حتي في تسريحه الشعر ما علينا
المهم ان ده حوار بين ام ربنا رزقها بواد فافي ومايع ومدلع اخر حاجه
والمصيبه انه طالب جامعي وده جزء من حوار دار بينه وبين مامته الله يكون في عونها
والشاب ده اسمه

yay

yay
حر..... حر ..... حر... حر .... اف خلاص ياربي مش طايقه نفسي .. قصدي مش طايق
نفسي تعبان خالص خالص

الام:
ايه يا بيضه مالك ايه اللي مخليك تعبان ؟؟؟؟؟؟؟ يا واد ماتشد حيلك شوية وخليك راجل كده ربنا يخدك مش عارفه طالع لمين يا منيل

yay
ياربي انا ايه اللي خلاني رجعت البيت ده ما انا كنت قاعد في
الجامعه كويس

الام :

يا واد ده انا لما كنت بسنك كنت بربي غنم وكنت بربي قطيع زيك كده على اخر الزمن مش عارفه اربيك انت يا حشرة

yay:
ياااااااااااااي يعني ايه غنم يا مامي ؟؟ ايه تقصدي خروف يعني

الام
ايه يا خويا مش عارف غنم يعني ايه
ده ابوك لما كان في سنك كان بيصطاد اسود وكان قلبه جامد مش زيك لو طب في حجرك عنكبوت تموت فيها

yay:

ييييييييييييى مش تجيبيلي سيرة العناكيب بليز جسمي بيقشعر يا مامي

الام
ده اللي يقعد معاك ويسمع كلامك يقول عليك عندك تلات سنين مش عشرين سنة قوم ياواد روح نام نامت عليك حيطة

yay:
يا مامي انتي عدوتي كده دايما ليه بتحاولي تحطمي مشاعري واحاسيسي ليه مش
انا دلوعتك .... قصدي دلوعك مش انا ضناكي اللي بتخافي عليه ؟؟؟؟ اهيء اهيء
اهيء

الام
خلاص يا روبي متزعلش والله
احرجتني بكلامك ده
ده انا يا ياي
عايزاك تبقي راجل كده
شوف اخوك حسنين راجل ازاى والكل بيخاف منه

yay:
ده حسنين ده قلبه قاسي وجامد اما انا فقلبي قلب خفيف مش بيستحمل اقل
حاجه

الام
طيب هسالك سؤال

yay:

اوف كورس ماما اتفضلى

الام
احنا لو دخل علينا حرامي دلوقتي هاتعمل ايه ؟

yay:
هاشده من شعره واقوله عيب عليك كده يا حرامي

الام
لالالالا!!! تصدق حرام عليك كده يا ابو قلب قاسي انت كده بتقسى عليه اوي اوي هاتشده من شعره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

yay:
يس

الام
ليه انت فاكر الحرامي مطول شعره زيك يا باربي ؟؟
ده الحرامي لو جيه هيديك
على دماغك ويسرقك وانت هتبقي زي الاهبل مش هتعرف تعمل حاجه

yay:
يووووووووه ..... ماتخوفنيش بقي يا مامي انا هاقوله خد يا حوحو اللي انت عايزه بس سيبلي هدومي وتشيرتاتي

((((( وفي هذه اللحظه دخل المحروس بسلامته حسنين اخو النونو ياي))))

الام :

ابني حبيبي راجلي وعزوتي وسندي

حسنين
ازيك ياامى عاملة ايه

الام
مش كويسة ييا حسنين اخوك هيجننى

حسنين
تانى يا ياى ؟؟؟؟؟؟؟؟

yay :
انا مش عملت حاجة خالص

الام
بص يا حسنين لو دخل علينا حرامي دلوقتي هاتعمله ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسنين
هاكسر له ظهره واطحنه واقطع له ايديه واعلقها علي اول الشارع علشان يبقي عبره لغيره

yay:
يوووووووووووووووووه ..........نونونونونو
بلاش الكلام ده مش هعرف انام
انا بخاف
نونونو
انا هادخل انام بدل ما انا قاعد معاكم يا اولاد دراكولا

الام
يا حسنين عايزين ندخل اخوك عسكرية

حسنين
عسكريه ايه يا امي ؟؟؟ ده لو راح العسكريه هايفتكروه اليسا بتتمشي قصادهم بلبس العسكريه بلاش فضايح يا امي

yay:

انا سامعكم انا لسه منمتش هاه وعموما يا مامي انا قدمت في معهد الباليه علشان عاوز اتعلم رقص الباليه اوك

حسنين
لا اله الا الله

الام
عوض عليا عوض الصابرين ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

ها ايه رايكم يا بنات
moamen
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
moamen

ذكر
القوس عدد المساهمات : 399

الواد الفافى وامه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الواد الفافى وامه   الواد الفافى وامه Icon_minitime1الأحد 27 سبتمبر - 7:36

هههههههههههههه

على فكرة فى كده بجد كتير

تسلم ايدك يا عطر الجنه
https://alexawy.alafdal.net

الواد الفافى وامه
صفحة 1 من اصل 1